جمعه ۲۱ شهریور ۰۴

آرشیو مرداد ماه 1400

شركت پارس بالكن ارائه دهنده انواع، شيشه بالكن ، سيستم هاي مسقف متحرك پارچه اي ، سيستم كابين دوش و انواع شيشه ويترين

10 اشتباه رايج در سئو كه بايد از انجام آنها خودداري كنيد(پارت2)

۳ بازديد

10 اشتباه رايج در سئو كه بايد از انجام آنها خودداري كنيد(پارت2)

  • پيوند داخلي كافي نيست

پيوندهاي داخلي باعث مي شود بازديدكنندگان بتوانند در سايت شما حركت كرده و كاربران را ترغيب كنند تا مدت بيشتري در سايت شما بمانند. پيوندهاي داخلي همچنين به موتورهاي جستجو در كشف محتواي شما كمك مي كند ، و بنابراين به تلاش هاي SEO شما كمك مي كند. هنگام ايجاد پيوندهاي داخلي ، از عباراتي مانند "اينجا را كليك كنيد" خودداري كنيد. در عوض ، از كلمات كليدي خود در تكيه گاه متن خود استفاده كنيد. تكيه گاه پيوندهاي داخلي فرصتي بيشتر براي تأييد موضوع هر يك از صفحات شما براي موتورهاي جستجو است. پيوندهاي داخلي متعدد به يك صفحه نيز به موتورهاي جستجو مي گويد كه كدام يك از صفحات شما مهم ترين هستند.

  • عدم بهينه سازي براي دستگاه هاي تلفن همراه

عدم توجه كاربران تلفن همراه در استراتژي SEO شما به رتبه بندي Google شما آسيب مي رساند. طبق آمار Statista.com ، بيش از 50 درصد ترافيك وب در حال حاضر از طريق دستگاه هاي تلفن همراه انجام مي شود و گوگل در حال حاضر از وب سايت هاي سازگار با تلفن همراه حمايت مي كند. يك سايت سازگار با تلفن همراه بايد ريسپانسيو باشد و بارگيري آن بايد سريع باشد. پيمايش سايت شما نيز بايد براي كاربران تلفن همراه آسان باشد. مي توانيد با استفاده از تست دوستانه تلفن همراه Google ميزان بهينه شدن صفحات خود را براي دستگاه هاي تلفن همراه آزمايش كنيد. حتي بهتر ، سعي كنيد از سايت خود بر روي تلفن خود استفاده كنيد و ببينيد استفاده از آن چقدر آسان است.

  • تمركز بيش از حد بر محتواي متني

متن تنها چيزي نيست كه مي توانيد براي رتبه بندي در Google استفاده كنيد. از ويدئوها ، اينفوگرافيك ها ، تصاوير و پادكست ها نيز مي توانيد براي بهبود رتبه وب سايت خود استفاده كنيد. بسياري از افراد محتواي تصويري را به محتواي نوشته شده ترجيح مي دهند ، احتمالاً به همين دليل است كه فيلم ها اغلب در گوگل رتبه بالاتري نسبت به محتواي نوشته شده دارند. بنابراين ، به جاي رقابت با محتواي كاملاً متني ، با درج محتواي بصري بيشتر ، سايت خود را از رقابت متمايز كنيد.

  • استفاده از عنوانهاي كوتاه و عمومي صفحات

اگر عناوين صفحه شما به جاي بيان يك اصطلاح عمومي ، پيامي را منتقل كنند ، به جذب بازديدكنندگان به سايت شما كمك مي كند. بنابراين ، به اين فكر كنيد كه وقتي شما عناوين و عناوين خود را ايجاد مي كنيد ، مردم به دنبال چه چيزي خواهند بود. سعي كنيد از عبارات عمومي كه همه افراد در طاقچه شما استفاده مي كنند اجتناب كنيد و از تكرار سرفصل ها خودداري كنيد. فرض كنيد شما به عنوان مثال يك سيستم اعلام سرقت بي سيم مي فروشيد. در اين صورت ، عنوان صفحه محصول "هشدار سرقت بي سيم" بيش از حد عمومي خواهد بود. و اگر چندين سيستم زنگ خطر مختلف مي فروشيد ، بايد عنوان را تكراري كنيد. بهتر است محصول را در داخل كاشي با عباراتي مانند "نصب آسان دزدگير خانگي بي سيم برتر Premium" به فروش برسانيد.

  • عدم استفاده از تجزيه و تحليل

اگر فقط از تجزيه و تحليل براي بررسي تعداد بازديدكنندگان روزانه استفاده مي كنيد ، يك ترفند را از دست داده ايد. Google Analytics همچنين مي تواند بينش ارزشمندي در مورد عملكرد هر صفحه از محتواي شما ارائه دهد. اگر ترافيك و تبديل ها را بر اساس صفحه تجزيه و تحليل كنيد ، متوجه خواهيد شد كه كدام نوع محتوا بهترين نتايج را به همراه دارد. سپس ، مي توانيد صفحات مشابه بيشتري در موضوعات مختلف ايجاد كنيد.
نتيجه

موارد فوق تنها برخي از رايج ترين اشتباهات بهينه سازي موتورهاي جستجو هستند. موارد بيشتري وجود دارد و گوگل الگوريتم هاي خود را اغلب به روز مي كند ، به اين معني كه ممكن است تغييرات بيشتري براي رتبه بندي وب سايت شما لازم باشد. هدف قرار دادن كلمات كليدي بسيار متمركز ، توليد محتواي با كيفيت بالا و رديابي نتايج با Google Analytics كمك خواهد كرد. اما ، اگر زمان كافي براي توسعه و مديريت يك استراتژي SEO نداريد ، بهتر است يك شركت SEO استخدام كنيد تا سايت شما در گوگل رتبه بالايي كسب كند.

نرده هاي شيشه بالكن چه نوع هستند؟

۲ بازديد

نرده هاي شيشه بالكن چه نوع هستند؟

قوانين و استانداردهاي مربوط به شيشه هاي مورد استفاده در ساختمان ها در سه دسته قرار مي گيرد. هر يك از انواع مانع شيشه اي به بارهاي متفاوت طراحي و بنابراين مشخصات شيشه متفاوت نياز دارد:

موانع محافظ شيشه اي مستقل
موانع با صفحات پر كردن شيشه
موانع شيشه اي تمام قد (معمولاً در طراحي بالكن قابل استفاده نيستند)

نيروهايي كه بايد براي اين شيشه طراحي شود عبارتند از: بار خطي (UDL افقي) kN / m2 ، بار توزيع يكنواخت (UDL) kN / m2 ، بار متمركز kN و نيروي ضربه. با يك نرده پرده دار حاوي پانل هاي پر كننده شيشه ، قاب نرده ، به جاي شيشه ، نياز به بار خط دارد.

شيشه معتدل يا به اصطلاح سخت تر ، به عنوان محبوب ترين انتخاب براي نرده هاي بالكن چه از نوع چهارچوب و چه بدون قاب در نظر گرفته مي شود. شيشه معتدل و شيشه تقويت شده با حرارت از نظر پردازش نسبتاً مشابه هستند.

شيشه بالكن

تفاوتهاي اصلي معمولاً عبارتند از:

مقاومت در برابر ضربه شيشه معتدل داراي فرآيند خنك كننده تسريع شده اي است كه فشرده سازي سطح بالاتري را ايجاد مي كند. اين باعث مي شود سطح اطراف چهار يا پنج برابر شيشه درمان نشده قوي تر باشد.

تكه تكه شدن معمولاً هرچه فشرده سازي سطح بيشتر باشد ، شيشه به قطعات بيشتري تقسيم مي شود (اگر چند لايه باشد ، مي تواند الگوي تكه تكه شدن را به ميزان قابل توجهي تغيير دهد). بنابراين شيشه مقاوم به خواص به ذرات كوچكتر تقسيم مي شود در حالي كه شيشه هاي تقويت شده با حرارت بيشتر شبيه شيشه هاي باز يا درمان نشده مي شوند.

مزاياي درب هاي اتوماتيك در آزمايشگاه ها

۲ بازديد

مزاياي درب هاي اتوماتيك در آزمايشگاه ها

0

مزاياي درب اتوماتيك در آزمايشگاه ها

بخش بهداشت نيز از نزديك با ايمني ، بهداشت و تميز كردن شديد ارتباط داشته است. متخصصان بهداشت از اين موضوع آگاه هستند كه تميز بودن و پاك كردن همه مناطق و مواد از انواع باكتري ها و ويروس ها بسيار مهم است ، زيرا ممكن است بيماران به اين بيماري آلوده شوند.

 

قبل از شيوع ويروس كرونا ، شستن مداوم دستها بعنوان بخشي از روال معمول افرادي كه براي انجام مراحل جراحي به سالنهاي عمل مراجعه مي كردند ، ديده مي شد. اكنون ، بهداشت همه به دليل ويروس كرونا ويروس COVID-19 مورد توجه قرار گرفته است.

 

برخي از فضاهايي كه در تمام عناصر خود در مورد بهداشت نيز بسيار دقيق عمل مي كنند ، آزمايشگاه هستند. اين مكانها مكانهايي هستند كه اغلب به درجه خاصي از آب بندي و عايق كاري از مناطق خارج نياز است.

 

نصب درب اتوماتيك در آزمايشگاه به ما امكان مي دهد يك منطقه كاملاً مهر و موم شده ايجاد كرده و از آلودگي ذرات معلق از خارج جلوگيري كنيم. سيستم آزمايش دسترسي هوشمند Manusa ، خواه آزمايشگاهي براي تجزيه و تحليل ، مواد شيميايي ، شيشه يا هر نوع ديگر باشد ، بهداشت ، مهر و موم محكم ، عملكرد و ايمني را ارائه مي دهد.

چگونه UX و UI تفاوت دارند اما در طراحي سايت با هم كار مي كنند؟

۸ بازديد

چگونه UX و UI تفاوت دارند اما در طراحي سايت با هم كار مي كنند؟

UX (تجربه كاربري) و UI (رابط كاربري) اصطلاحاتي هستند كه اغلب به جاي يكديگر استفاده مي شوند. اما ، اگرچه به طور پيچيده اي به هم مرتبط هستند ، اما دو حوزه طراحي سايت دو چيز متفاوت هستند. در واقع ، ممكن است يك وب سايت با رابط كاربري عالي اما يك تجربه كاربري وحشيانه داشته باشيد. بنابراين ، درك تفاوت بين UX و UI براي طراحي وب خوب بسيار مهم است. در اينجا مروري بر معناي UX و UI و نحوه همكاري آنها در طراحي وب وجود دارد.

 

  • طراحي تجربه كاربري (UX) چيست؟

تجربه كاربر اصطلاحي است كه مي تواند براي كل تجربه كاربر با يك نام تجاري به كار رود. بنابراين ، طراحي سايت يك شركت در تجربه كاربر نقش دارد. با اين حال ، تجربه كاربر شامل محصول ، تحويل آن محصول و خدمات پس از فروش مشتري است.

UX اصطلاحي است كه اغلب هنگام اشاره به دارايي هاي ديجيتال استفاده مي شود. با اين حال ، طراحي UX تنها به جنبه هاي فني يك راه حل تجاري محدود نمي شود. طراحي UX را مي توان در بازديد از يك تئاتر يا كافي شاپ به طور مشابه در بازديد از يك وب سايت اعمال كرد.

بنابراين ، طراحي UX به يك رويكرد طراحي انسان محور اشاره مي كند تا از تجربه كلي رضايت بخش كاربر اطمينان حاصل شود. اين مربوط به هر عنصر طراحي است كه در نقاط لمسي كه يك كاربر با يك نام تجاري دارد اعمال شود.

  • طراحي رابط كاربري (UI) چيست؟

تجربه كاربر مجموعه اي از نقاط تماس بسياري است كه مشتري با يك نام تجاري دارد. با اين حال ، رابط كاربري بيشتر به نحوه تعامل كاربر با يك برنامه يا وب سايت توجه دارد. عناصر مختلف رابط كاربر شامل ظاهر و احساس ، تعامل و ارائه است.

اصطلاح رابط كاربر به طور كلي با دارايي هاي ديجيتالي مرتبط است. UX به نحوه تعامل كاربر با يك محصول ديجيتالي مربوط مي شود. به عنوان مثال ، صفحه لمسي تلفن شما يك رابط كاربري است. صفحه نمايش ديجيتال در دستگاه قهوه ساز نيز همينطور است. و البته دكمه ها ، نوارهاي حركت و منوها همه عناصر رابط كاربري يك وب سايت هستند.

هدف از طراحي رابط كاربر ايجاد روشي بصري و بصري براي تعامل كاربران با برنامه يا وب سايت است. طراحي رابط كاربري هر عنصر بصري را كه كاربر مي تواند با آن ارتباط برقرار كند ، پوشش مي دهد.
چگونه UX و UI تفاوت دارند

بين UX و UI همپوشاني زيادي وجود دارد و يكي بدون ديگري نمي تواند وجود داشته باشد. بنابراين ، تعجب آور نيست كه دو واژه اغلب به جاي يكديگر استفاده مي شوند. اما ، تفاوت تجربه كاربري و رابط كاربري چگونه است؟

بهترين راه براي توصيف تفاوت بين UX و UI استفاده از قياس است. به عنوان مثال ، اگر شما در مورد خانه صحبت مي كرديد ، تجربه كاربر ساختار و عناصر عملكردي ساختمان خواهد بود. رابط كاربري دكور و مواردي مانند كليدهاي روشنايي و كنترل هاي گرمايش است. طراحي UX مربوط به تجربه كامل به پايان است. در مقابل ، طراحي رابط كاربري بر ظاهر و احساس و عملكرد رابط هاي كاربري محصول تمركز مي كند.

10 اصل اساسي در طراحي وب خوب(پارت 2)

۷ بازديد

10 اصل اساسي در طراحي وب خوب(پارت 2)

  • الگوي F را دنبال كنيد

مطالعات نشان داده است كه افراد محتواي وب را با الگوي F مشاهده مي كنند. بازديدكنندگان يك صفحه وب در گوشه بالا سمت چپ شروع مي كنند ، خط اول را مي خوانند ، صفحه را اسكن مي كنند ، و سپس بخشي ديگر را مي خوانند. بنابراين ، آن اسكن سريع F بايد نشان دهد كه صفحه در مورد چيست و با ماندن در صفحه چه چيزي را مي توان به دست آورد. طرح F به اين دليل كار مي كند كه از بالا به چپ تا پايين نحوه خواندن افراد است. بنابراين ، پيروي از اين طرح به بازديدكنندگان امكان مي دهد تا اطلاعات حياتي را سريع و طبيعي بيابند.

  • از زبان مناسب استفاده كنيد

شيوه نگارش براي يك وب سايت با نحوه نوشتن براي يك سند چاپ شده يكسان نيست. بنابراين ، بهتر است سبك نوشتن را متناسب با كاربر وب سايت تنظيم كنيد. در مرحله اول ، بهتر است زبان را ساده نگه داريد. براي مثال ، از جملات كوتاه استفاده كنيد و از به كار بردن كلمات بي مورد طولاني خودداري كنيد. و متن را با زيرنويس ها يا ليست هاي داراي گلوله تقسيم كنيد. هدف استفاده از زبان ساده و مختصر است كه اسكن محتوا را آسان كرده و خواندن آن را براي همه بازديدكنندگان سايت آسان مي كند.

  •  از فضاي سفيد نترسيد

بله ، شما قبلاً بارها اين مطلب را خوانده ايد. با وجود اين ، اهميت استفاده از فضاي سفيد را نمي توان مبالغه كرد. گذاشتن فاصله بين بلوك هاي متني ، تصاوير و ساير عناصر باعث مي شود كه يك صفحه وب بسيار كمتر ارعاب كننده باشد. و اسكن محتوا را آسان مي كند و بر اجزاي مختلف يك صفحه تأكيد مي كند. بنابراين ، از فضاي سفيد نترسيد زيرا طراحي كلي يك وب سايت را بهبود مي بخشد.
 ساده نگه داريد

بسياري از موارد فوق را مي توان با يك عبارت خلاصه كرد. ساده نگه داريد بنابراين ، بهتر است در صورت وجود گزينه ساده تر ، هيچ جنبه اي از سايت را بيش از حد پيچيده نكنيد. و به ياد داشته باشيد ، طراحي سايت بايد تجربه كاربر را افزايش دهد و مانعي براي هدف اصلي سايت نباشد.

  •  تست قابليت استفاده

آزمايش كامل براي طراحي سايت خوب بسيار مهم است. اما آزمايش فقط براي يافتن اشكالات نيست. آزمايش همچنين بايد قابليت استفاده از سايت را افزايش دهد. بنابراين ، بهتر است يك سايت را با توسعه هر مرحله آزمايش كنيد. و اگر هر جنبه اي از سايت بصري نيست يا نياز به تلاش بيش از حد كاربر دارد ، از طراحي مجدد نترسيد.

  • نتيجه

بنابراين ، پيام روشن است ؛ مردم از وب سايت ها ديدن نمي كنند تا تحت تأثير تصاوير بصري قرار بگيرند ، بنابراين اجازه ندهيد يك طراحي خلاقانه قابليت استفاده را از بين ببرد. در عوض ، بهتر است آن را ساده نگه داريد ، به اصول پذيرفته شده پايبند باشيد و هر صفحه را آسان اسكن كنيد و هر عملكردي را آسان پيدا كنيد. سپس وب سايتي خواهيد داشت كه افراد را تحت تأثير قرار مي دهد زيرا استفاده از آن آسان است. و سايتي خواهد بود كه به اهداف خود مي رسد.

درب اتوماتيك از لحاظ عملكرد

۵ بازديد
amalkard

درب اتوماتيك از لحاظ عملكرد به سه نوع


درب هاي الكترومكانيك
درب هاي هيدروليكي
درب هاي پنوماتيكي

درب اتوماتيك الكترومكانيك : باز يا بسته شدن اين درب ها توسط چرخ دنده و گيربكس انجام مي شود.
درب اتوماتيك هيدروليكي : در اين درب ها فشار روغن يا مايعات ديگر باعث مي شود تا جك ها درب را باز و بسته كنند.
درب اتوماتيك پنوماتيكي : باز و بسته شدن جك ها كنترل كننده در با استفاده از فشار مستقيم گاز انجام مي شود

كاربرد درب اتوماتيك

برخي از مواردي كه مي توان از درب هاي اتوماتيك استفاده نمود عبارتند از

*حوزه امنيتي مانند پادگان ها ، ساختمان هاي نظامي ، نيروگاه هاي اتمي و …
*حوزه رفاهي مانند سوپر ماركت ها ، هتل ها ، مراكز خريد بزرگ ، مال ها ، شهر بازي ها
*حوزه صنعتي كارخانه ها ، آزمايشگاه ها ، سوله ها و