دوشنبه ۲۴ شهریور ۰۴

10 نكته در طراحي سايت براي مشاغل كوچك(پارت 1)

شركت پارس بالكن ارائه دهنده انواع، شيشه بالكن ، سيستم هاي مسقف متحرك پارچه اي ، سيستم كابين دوش و انواع شيشه ويترين

10 نكته در طراحي سايت براي مشاغل كوچك(پارت 1)

۵ بازديد

10 نكته در طراحي سايت براي مشاغل كوچك(پارت 1)


يك وب سايت مشاغل كوچك بايد كارهاي زيادي انجام دهد. براي شروع ، سايت بايد چهره يا ويترين يك تجارت باشد. بايد سرنخ ها را بگيرد يا محصولات را بفروشد. و بايد رتبه خوبي در موتورهاي جستجو بدست آورد تا افراد بتوانند آن را پيدا كنند. و از همه مهمتر ، مشاغل كوچك معمولاً پول زيادي براي خرج كردن ندارند. بنابراين ، همه اهداف فوق و اهداف ديگر بايد با قيمتي كه يك تجارت كوچك مي تواند تحمل كند ، برآورده شود.

بنابراين ، چگونه مي توانيد يك وب سايت با كمترين هزينه طراحي كنيد كه به رشد مشاغل كوچك كمك كند؟ در اينجا ده نكته وجود دارد كه مي توانيد براي ايجاد يك وب سايت موثر براي هر مشاغل كوچك به كار ببريد.


با يك استراتژي وب سايت شروع كنيد

وب سايت مشاغل كوچك بايد بر دستيابي به اهداف شركت متمركز باشد. بنابراين ، نمي توان سايت را به صورت موقت توسعه داد. در عوض ، بايد مطابق برنامه طراحي شود. اولين قدم براي برنامه ريزي استراتژي براي يك سايت ، تعيين اهداف است. به عنوان مثال ، آيا محصولات در سايت فروخته مي شود يا توليد سرب هدف اصلي است؟ درك اهداف شما را راهنمايي مي كند كه چه عملكردي مورد نياز است. و سپس ، شما بايد مخاطب مورد نظر خود را براي طراحي سايتي كه براي آن مخاطب جذاب باشد ، مشخص كنيد.
سلسله مراتب صفحه را تعريف كنيد

ناوبري در وب سايت مشاغل كوچك بايد آسان باشد. بازديدكنندگان بايد بتوانند بين علاقه اوليه و تبديل به طور يكپارچه حركت كنند. و بهترين راه براي اطمينان از بهترين تجربه ممكن برنامه ريزي يك سلسله مراتب صفحه است كه كشف محتواي سايت را آسان مي كند.

يك وب سايت مشاغل كوچك احتمالاً فقط چند صفحه خواهد داشت. با اين وجود ، جريان از يك صفحه به صفحه ديگر هنوز بايد طبيعي و منطقي باشد. بنابراين ، بالاترين سطح سلسله مراتب صفحه اصلي خواهد بود ، كه از آن كاربر مي تواند صفحه درباره ما ، صفحه تماس با ما ، و صفحات محصول يا سرب را پيدا كند.


تفاوت با مسابقات

اكثر مشاغل كوچك در فضاهاي شلوغ رقابت مي كنند. به عنوان مثال بعيد است كه يك شركت حسابداري محلي تنها مشاغل حسابداري در شهر باشد. بنابراين ، طراحي سايت مشاغل كوچك كه از شركت هاي مشابه در منطقه متمايز است ضروري است. با اين حال ، بهتر است از قراردادهاي طراحي كه به طور كلي پذيرفته شده فاصله نگيريد. پيشنهاد فروش منحصر به فرد بايد خدمات و محصولاتي باشد كه كسب و كار ارائه مي دهد ، نه طراحي سايت پر زرق و برق كه آنقدر منحصر به فرد است كه بازديدكنندگان در پيدا كردن آنچه كه نياز دارند مشكل دارند.


برندسازي همه چيز است

البته ، بخش اساسي تمايز يك كسب و كار كوچك ، برندسازي است. و اين مارك تجاري بايد در سراسر وب سايت تجاري و ساير سيستم عامل ها و رسانه ها سازگار باشد. همچنين به ياد داشته باشيد كه برندسازي بيش از طراحي لوگو شامل مي شود. نام تجاري همچنين پالت رنگ ، تايپوگرافي و شخصيت كسب و كار است.


براي جستجوي محلي بهينه سازي كنيد

بهينه سازي موتورهاي جستجو (SEO) براي هر وب سايت ضروري است. اما براي مشاغل كوچك ، بهتر است كلمات كليدي محلي را كه رقابت كمتري براي آنها وجود دارد ، هدف قرار دهند. بنابراين ، به جاي هدف قرار دادن چيزي مانند "بهترين همبرگرهاي روي كره زمين" يا حتي "بهترين همبرگرها در اوهايو" ، با هدف قرار دادن "بهترين برگرها در هولمزويل ، اوهايو" نتايج بهتري خواهيد گرفت.

بهتر است در ابتداي طراحي سايت كلمات كليدي را تعريف كنيد. سپس ، عبارات مربوطه را مي توان در همه برچسب هاي تصوير ، برچسب هاي سرصفحه و محتوا گنجاند. آگاهي از كلمات كليدي مورد نظر نيز ممكن است به تعريف سلسله مراتب صفحه اي كه در بالا مورد بحث قرار گرفت كمك كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.