دوشنبه ۲۴ شهریور ۰۴

10 نكته در طراحي وب براي مشاغل كوچك

شركت پارس بالكن ارائه دهنده انواع، شيشه بالكن ، سيستم هاي مسقف متحرك پارچه اي ، سيستم كابين دوش و انواع شيشه ويترين

10 نكته در طراحي وب براي مشاغل كوچك

۵ بازديد

10 نكته در طراحي وب براي مشاغل كوچك

يك CMS آسان براي استفاده انتخاب كنيد

بعيد است صاحب مشاغل كوچك بخواهد به ازاي هر تغيير جزئي در وب سايت و هر محتواي جديدي كه اضافه مي شود ، هزينه اي به توسعه دهنده بدهد. بنابراين ، نگهداري و به روز رساني سايت بايد آسان باشد. و بهترين راه براي اطمينان از سهولت نگهداري اين است كه سايت را بر روي يك سيستم مديريت محتوا (CMS) كاربرپسند بسازيد. بنابراين ، بهتر است از استفاده از CMS سفارشي براي وب سايت مشاغل كوچك اجتناب كنيد. در عوض ، از يك سيستم استاندارد صنعتي مانند وردپرس ، WooCommerce يا Shopify استفاده كنيد كه پشتيباني و نگهداري آن آسان تر باشد.


نام دامنه مناسب را انتخاب كنيد

نام دامنه براي وب سايت مشاغل كوچك مي تواند همه چيز را تغيير دهد. و بهترين نام دامنه براي يك كسب و كار ممكن است نام شركت نباشد. فرض كنيد نام شركتي كه نرم افزار حسابداري مي فروشد مثلاً Acme Solutions بوده است. در اين صورت ، نام دامنه AcmeSolutions.com لزوماً به افزايش ترافيك مربوطه به سايت كمك نمي كند. از سوي ديگر ، دامنه اي از AcmeAccountingSolutions.com مي تواند.

با اين حال ، نام دامنه نيز بايد به ياد ماندني باشد. بنابراين ، آنها نمي توانند خيلي طولاني باشند. و حتي اگر TLD هاي مختلف (دامنه هاي سطح بالا) زياد است ، هنوز هم بهتر است نسخه .com نام دامنه را در صورت امكان ثبت كنيد.


از ارائه دهنده ميزباني وب معتبر استفاده كنيد

برخي از ارائه دهندگان ميزباني بسيار ارزان در بازار وجود دارد. با اين حال ، ميزباني ارزان قيمت ممكن است سطوح عملكرد لازم را ارائه ندهد و بعيد است كه پشتيباني فني زيادي را شامل شود. بنابراين ، بهتر است كمي بيشتر با يكي از ارائه دهندگان معروف هزينه كنيد تا بتوانيد ميزباني وب را به طور كامل مديريت كنيد. سپس ، مواردي مانند پشتيبان گيري و ارتقاء نرم افزار CMS توسط شركت ميزبان انجام مي شود. و احتمالاً پشتيباني تلفني 24 ساعته و 7 روزه نيز وجود خواهد داشت. و اين به احتمال زياد سطح حمايتي است كه يك كسب و كار كوچك غير فني نياز دارد.


دعوت به عمل را فراموش نكنيد

آيا نياز به شناسايي اهداف وب سايت را به خاطر داريد؟ خوب ، شما بايد به مردم بگوييد كه براي رسيدن به اين اهداف بايد در آينده چه كاري انجام دهند ، و اينجاست كه دعوت به عمل (CTA) به وضوح مشخص مي شود.

بنابراين ، ضروري است كه CTA ها در وب سايت مشاغل كوچك در يك صفحه برجسته شوند. و از عبارات عملي استفاده كنيد كه كاربران را مجبور به برداشتن گام بعدي مي كند ، مانند "اكنون يك قرار ملاقات رزرو كنيد" يا "امروز نقل قول بدون تعهد خود را دريافت كنيد".


ساده نگه داريد

در نهايت ، هنگام طراحي وب سايت مشاغل كوچك ، ساده ترين كار بهترين است. بنابراين ، به اطلاعات اساسي پايبند باشيد تا مردم را متقاعد كنيد كه با آن تماس بگيرند يا محصول بخرند. توضيح دهيد كه كسب و كار چه مي كند و چه چيزي آن را منحصر به فرد مي كند ، اما از كلمات ساده و غير ضروري در مواقع كافي بودن كلمات خودداري كنيد. و از طريق نظرات و توصيفات مشتريان ، اثبات اجتماعي ارائه دهيد. اما بيش از هر چيز ، اين امكان را براي كاربران فراهم كنيد تا بتوانند سريع آنچه را كه نياز دارند بيابند و قدم بعدي را بدون جستجوي دكمه يا فرم سفارش مناسب بردارند.


نتيجه

يك وب سايت تقريباً براي هر نوع مشاغل كوچك قابل تصور ضروري است. اما بسياري از مشاغل كوچك پول زيادي براي هزينه كردن در وب سايت خود ندارند. با اين وجود ، حتي با بودجه محدود مي توان يك وب سايت موفق يا سرآمد فروش ايجاد كرد. بنابراين ، سعي كنيد مسائل را ساده نگه داريد و اهداف اصلي سايت را از دست ندهيد. و نگهداري مداوم سايت را نيز در نظر بگيريد. در واقع ، طراحي اوليه يك وب سايت تجاري را به درستي انجام دهيد ، و دارايي ارزشمندي خواهيد داشت كه در سالهاي آينده بارها براي خود هزينه خواهد كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.